Thursday, July 15, 2010

Vaiko Eplik - Mul on Hea

Kuulakem Vaiko Myspace'ist lugu pealkirjaga "Mul on Hea". Mida seni oleme tundnud hoopis teises versioonis ulmelise instrumentaalpalana "Aelita". Kõlab nagu oleks sobinud nagu rusikas silmaauku neljandale plaadile. Ma muidugi eeldasin, et ehk on vokaal lihtsalt instrumentaalile juurde lisatud. Kuid hoopis unplugged-variant. Ei tea, kas Kosmoseodüsseialt tuttav backing track sai ennem valmis, ent siis otsustas Vaiko laulusõnad lisamata jätta või salvestas ta enne akustika ja alles siis, kui ta otsustas neid "ninnunännu" laulusõnu mitte plaadile panna, võttis kätte ja tegi loo "ulme"-variandi?

Endale meeldib muidugi instro-variant rohkem. Mitte et ma oleks armastuslaulude vastane, kaugeltki mitte, aga ma lihtsalt eelistan kraadi võrra atmosfäärilist space-rokkimist-trippimist rohkem. "Aelita" lihtsalt aktiveerib ajus mõnutundekeskused kohe eriti. :) Aga see vaid minu kaugeltki mitte objektiivne arvamus.

No comments: