Wednesday, September 8, 2010

Miks ma lahkusin ansamblist Opium Flirt

Oktoober 2015: Viis aastat tagasi avaldasin siinkohal päris põhjaliku konfessiooni, miks ma lahkusin ansamblist Opium Flirt 2010. suve lõpus pärast minu viimast kontserti Dejavoodoo koosseisuga (Andres frontmani rollis) 14. augustil 2010. Praeguse seisuga ma otsustasin kogu teksti kustutada ja jätta alles pigem sellise üldise selgituse.

Selles bändis olid tegelikkuses algusest peale teatud loomingulised ja isiklikud erimeelsused. Isiklikult pean oma Opium Flirt'i tipp-perioodiks aastaid 2006 ja 2007, mil toimusid mitmed unustamatud kontserdid, salvestasime Vibratsiooni sessiooni Saaremetsale ja lõpuks andsime välja enamasti kontsert-salvestusi sisaldava "Tehislend" CD.

Aga minu jaoks oli paratamatult lihtsam n.ö. pidada läbirääkimisi iseendaga ja kohe kindlasti osutus raskemaks pidada läbirääkimisi Dejavoodoo koosseisus. Pinged muutusid tõsisemaks ja mulle tundus, et on palju raskem leida relevantseid osi mängida oma pillidel ja inkorporeerida oma ideid bändi formaati. Lisaks oli minus üha enam kasvamas huvi reisimise vastu ja mulle tundus, et rändav elustiil ja tõsine bändi tegemine ei sobi omavahel. Seega paratamatult sobis minu jaoks paremini minna täiesti oma teed rohkem kui ühes mõttes.

Juunis 2011 taasühinesime kontserdiks Varssavis. Dejavoodoo perioodi frontman oli ka hakanud lõpuks oma asja tegema, seega tehti mulle pakkumine teha välismaine kontsert originaalkoosseisus ja vanema materjaliga. Tegime päris head versioonid vanadest lugudest ja sellele tagasi mõeldes on tegelikult mõõdapääsmatu, et ma poleks täna veeranditki see muusik, kes ma olen ilma Opium Flirdita.

6 comments:

Trash said...

Kui ei mänginud välja, siis ei. Edu sulle hoopis tulevastele projektide tegemisel!

13er said...

Minu meelest väga huvitav analüüs, huvitavam kui nii mõnigi OF lugu. Mulle isiklikult meeldis algne, kohmakas ja asjaarmastav OF enam kui praegune, professionaalne ja tunnustatud.
Hõbe on OFst eraldi niikuinii edukalt tegutsenud ja kui ikka bändis ei klapi, siis pole erilist mõtet punnitada.

bv said...

loominguliselt erimeelsed bändid kõlavad väljapoole reeglina huvitavamalt kui üksmeelsed, aga muidugi ei saa see kaua kesta. vähemalt oli of-il tarkust torud alles jätta, sellised "mittekonventsionaalsed" pillid annavad nende uuele suunale palju juurde (plaat jäi mu meelest varajastele uue koosseisu laividele alla, aga plink plongi laiv jälle meeldis väga). aga rodent on jah liikunud omaette ja võib-olla mõneti enamate võimalustega suunas; jään huviga järge ootama...

Anonymous said...

austan sinu pöördumist ja selgitusi. mul on hea meel, et sa oma andekust piirata ei lase ning ajad oma rida edasi. soovin sulle edu!

minamelomaan

mowka said...

Edu igatahes edaspidiseks ja jään ootama mida Rodent ette võtab.

Terje said...

Muidugi, kõva potentsiaali on kindlasti mõlemal poolel, nii uuel OF kui Rodentil. Nüüd saad kogu energiaga Rodenti toita, igal juhul ootan põnevusega