Thursday, December 10, 2015

Tšekaa Komissar Miroštšenko nüüd DVD'l

Tänavu aasta oli minu jaoks üks tähtsamaid muusikalisi projekte oma tummfilmikontserdi salvestamine. Seega ma võtsin ette ja tegin suvel asja ära. Tegelikult ma kombineerisin kontsertsalvestust aastast 2012 Tartus Elektriteatris uute salvestustega. Nii kõlab ühes vaatuses 2012. aasta live-salvestus, aga teises hüppan jällegi praegusesse aastanumbrisse. Miks ma kombineerida otsustasin?

Sest kontsertsalvestusel on kohati päris korralikud esitused. Näiteks esimese vaatuse muusika on lihtsalt kuidagi väga sujuv. Ja Raudsepa ülekuulamis-stseenis kuuldav trummimäng totaalselt psühhootiline. Aga olid ka teatud puudused teistes kohtades. Pluss ma tahtsin kasutada bassklarnetit kusagil ja teha kolmanda vaatuse alguse klahvpillisoolo päris klaveril. Viimase salvestasin Argo Valsi vanematekodus muide. Seega nii umbes 35 minutit pärineb 2012. tummfilmikontserdilt Tartus ja ülejäänu on salvestatud juunis 2015.

DVD müügil siin.


Ka see katkend on DVD peal.

No comments: