Friday, January 11, 2019

Vokaalid ja pealispillid




Tänane vokaalisessioon läks päris hästi. Oli väga rahulik ja isegi lõbus. Kuna ma olen proovinud laulda juba mingisugune 10 aastat peaaegu, siis paratamatult mingisugune edasiminek ju peab toimima. Ja nüüd olen ma võimeline a) genereerima materjali, mis ei kõla nagu mingi Vaiko Epliku albumilt kõrvalejäänud lugu ja b) salvestama vokaaliträkke, mis täitsa kuulatavad. Tõsi küll, suht outsider-popilikud need teemad, palju vähem tavapopilikumad teemad. Võibolla kunagi proovin koostööd teha päris laulja ja sõnadekirjutajaga.

Flöödipilt FB'st.

Natuke naljakas on teha sotsiaalmeedias postitusi millegi kohta, mis võib olla, nagu Mart Niineste oma Tabloitedi projekti kohta ironiseeris: "aasta kõige vähem oodatud album". Aga muusikategemisest saan ma endiselt piisavalt kaifi. Ja isegi kui vinüülitegemiseks kunagi ei lähe, mul on vähemalt kaks vinüülikülge nüüd materjali mõistes olemas, mida ma julgeks pärast teatud määral tööd esitleda ühel või teisel kujul.

No comments: