Thursday, August 6, 2009

Kas ma taotlen odavat populaarsust?

Absoluutselt mitte.

Avastasin hommikul Feedjiti trafficut jälgides, et ohsa, Delfis olla ühele minu vanemale sissekandele refereeritud. Mõtlesin et huvitav, mis see küll võiks olla. Avastasin selle artikli, kus oli esitatud ülevaade blogidest, kus on kirjutatud seksist. Ja paistab, et see meelitas minu blogile tänase päeva jooksul keskmisest suurema trafficu. Seda konkreetset sissekannet on eilse päeva jooksul klikatud isegi rohkem, kui Epliku intekat.

Igatahes olgu öeldud, et selle sissekande, nagu ka kõik muu minu blogis, kirjutasin ma ikka sellepärast, et mul tekkisid teatud teemal mõtted. Ja ma pidasin heaks nad kirja panna. Kindlasti oleks viga mind sildistada mingiks "seksiblogijaks" vms. Enamasti ma ikka kirjutan muusikast. Ja ühiskonnast.

Teiseks poleks mul midagi vastu populaarsemaks blogijaks saamise vastu. Aga kui ma tahaksin rohkem populaarsust saavutada, siis ma peaks selle nimel rohkem vaeva nägema, kui odavate trikkide abil. See oleks väga lame, kui ma midagi kirjutaksin üksnes selleks, et rohkem lugejaid saada. Kui keegi peab minu kirjutisi huvitavaks, on see pigem boonus. Blogi pean ma ikka iseenda jaoks. Ja ma olen valmis aktsepteerima, et mul on blogijana hetkel madalavõitu profiil.

Niisiis, see, et antud sissekanne mõnevõrra rohkem tähelepanu meelitas, on pigem juhus. Ja vist paratamatu tagajärg?

No comments: