Wednesday, September 30, 2009

Vaiko Epliku saatel uus kõll

Mäletate, kui Muusikat Nõudlikule Maitsele saadet arvustades tõin välja, et mulle meeldis kõige vähem Chalice'i muusikaline kujundus. Eplik kirjutas selle peale vastuseks neli päeva hiljem:
Nonii, lugesin su kriitikat eelmise show muusikalise kujunduse aadressil. Selle tegi Jarek umbes kolme tunni jooksul, nüüd siis selline challenge, et ole mees ja tee ise parem valmis. Olen tellinud erinevatelt tuttavatelt kõlle, plaan on et saade oleks pidevalt täieneva kujundusega, pidev work in progress nö... Muidugi eriti äge kui täna kella kaheksaks midagi valmis saaksid.
Olin suht üllatunud ausalt öeldes. Ma isiklikult siiski alguses otsustasin mitte hakata vaeva nägema. Sest olgugi, et you can't please everyone, on see ikkagi Vaiko saade ja tema otsustab, mida ta kasutab.

Mõnda aega hiljem tuli mul aga meelde üks idee, mida ma tahtsin jämmida 7ndal augustil Genklubis. Mis oli siis üks üheduurijämm koos klarnetisoologa ja vokaalsete vahepaladega. Muuseas laulsin ka mantrat: "Vaiko Eplik ei ole leplik". Mõtlesin, et võtaks ette proovisalvestuse, mis mu kõvakettal olemas, lõikan jupi välja ja lisan instrumente ja sõnu. Kirjutasin peagi laulusõnad.

Vaiko Eplik ei ole leplik,
vaid on muusikamaitselt nõudlik.
Täna õhtul raadioeetris ta
teeb kuulajaile uut ja vana.

© Erkki Hõbe, 2009

Salvestasin pealispillid ja vokaali kaks nädalat tagasi ja saatsin peatselt Vaikole ära. Kordan: ma tegin selle ainult sellepärast ära, et mul spontaanselt tuli mõte, et voh, seda ideed võiks kasutada. Muidu ma ei oleks tahtnud Chalice'i kandadele astuda, mis siis et ta alati puhast kulda ei väljasta. Vaikole meeldis. Eile kõlas see kõll saates "Muusikat Nõudlikule Maitsele". Muidugi, kui keegi muusik veel midagi ägedamat ja fenomenaalsemat teeks, siis ma kummarduksin ta ees auga.

Eks näis, mis huvitavaid erisaateid võib oodata Oktoobris. Foorumis käis igatahes kõva andmine teemade soovituste osas. Kahju, et ise netis ei saanud samal ajal olla, oleks ka ühtteist soovitanud. Aga eks järgmine kord ikka saab.

No comments: