Saturday, April 30, 2016

12-keelne elektrikitarr



Alates neljapäeva õhtust Eestis tagasi. Olin ära täpselt 6 kuud ja 2 päeva. Esimene öö olin sõbranna poolt ja nüüd olen läinud uude tallu Põlvamaal. Võtsin ka mõned pillid ja pedaalid kaasa. K.a. Danelectro 12-keelne elektrikitarr, mille sain sünnipäevaks ja mida pidin seega viis kuud ootama.

Väga põnev pill, üsna hea saundiga tegelikult. Mõtlesin, miks mul see Epiphone nii pannilt kõlas ja vist oligi asi kitarris endas. Aga Danelectro kõlab väga hästi ja päris huvitav on mängida keelte peal ja kuulda seda veidrat oktaaviefekti. Eilse õhtuse proovitegemise põhjal ütleks, et paljud minu kitarriasjad töötavad päris hästi 12-keelsega.

Ma ikka hindan teatud omapära ja erilisust. Luuperiga tegijaid palju, aga 12-keelne kitarr ja bassklarnet on ilmselt üsna harvaesinev kombinatsioon. Loodetavasti peagi õnnestub esineda kah.

No comments: