Saturday, April 17, 2010

Kuidas vulkaanituhk minu reisiplaanid ruineeris

Pidanuks täna lendama Helsingist Lissaboni. Eile veel oli õhkõrn lootus, et ehk tehakse Vantaa lennujaam õigel ajal lahti. Aga näe, sittagi, kuni homseni vähemalt suletud. Frustreeriv küll, et Islandi vulkaan otsustas lagedale tulla oma vihase tiraadiga terve maailma vastu just nüüd. Mul oli ikka meeletult palju pagasit kaasas eile Tallinnas. Sest mul oli ArtFreak festivalil esinemine. Kaasas olid instrumendid+tehnika ja siis suur reisikohver. Pillid oleks saanud jätta õe juurde. Aga nüüd ma siis pidin kõik oma pagasi ikka ise Tartu tagasi vedama. Vähemalt on järgmiseks korraks vaid kohver+seljakott. Ma ikka loodan, et varsti hakkavad tuhapilved järgi andma piisavalt, et järgmise viie ööpäeva jooksul ikka saaks lennujaamad taas lahti teha. Aga kui sedagi mitte, siis elame tõesti rasketel aegadel hetkel. Ahjaa, laevapileti arvelt kaotasin ka raha, see oli üks soodukas, mida ei saand ümber muuta.

No comments: