Sunday, April 25, 2010

The Rodent Has Landed - ehk viimaks ometi Portugalis



Huh, peale nädalast viivitust õnnestus lõpuks mul ikkagi Portugali lennata. Alguses olin küll lükanud lennu edasi neljapäevale, aga kuna mul olid siis kahtlused tuhapilve piisava hajuvuse osas, lükkasin veel kaks päeva edasi. Hiljem vaatasin, et neljapäeval lennud Helsingist Frankfurti ja sealt Lissaboni ikkagi toimusid. See on üks neist kordadest, mil olen soovinud, et oleksin riskialtim. Ja mõtlesin, et tont teab, mis laupäeval juhtub. Õnneks siiski on tänaseks lennuliiklus normaliseerunud. Kuigi nägin samas teel Frankfurdist Lissaboni ikka suhteliselt vähe reisijaid lennukis. Hiljem lugesin, et ilmselt on reisijate vähesus seotud sellega, et paljud katkestasid tänu tuhapilvedele oma lennud üldse. Mina aga ei matnud siiski mõtet lennata kevadeks Portugali veel maha.

Ja siin ma siis olen. Saabusin praktiliselt kesköö paiku. Jõudsin ühe couchsurfingu tüübi korterisse nimega Joao, tal oli parajasti külas üks brasiillasest sõber, käisime korraks Tejo jõe äärses baaris. Ilus linn see Lissabon, kuigi öisel ajal on väsinuna, pikk lend selja taga, natuke raske infot vastu võtta. Täna kindlasti loodan linnale rohkem pilku peale visata. Ilm on ilus, sooja on umbes 20 kraadi, aknast välja vaadates avaneb tänaval lehtedes puude näol mõnus rohelus.

Homme pärastlõunal aga võtan ette mineku WWOOFi farmi, mis asub Tabua lähistel kesk-Portugalis. Kuidas mul seal minema hakkab, eks see selgub. Igaljuhul olen nüüd Portugalis mai lõpuni.

No comments: