Saturday, May 15, 2010

Paar pilti farmielust Portugalis

Viskan siis viimaks paar pilti ka yles Quinta de Boico farmist. Olen siin peamiselt tegelenud aiandusega, kitkunud umbrohtu, istutanud kartult. Eile aga puhastasime talliesise puuokstest ja tegime lõket. Kahjuks aga eile suri yks nädala vanune kitsetall, syydlaseks eesel, kes syydimatult (v. hoopis nimme nimme, Guido mainis, et eesel tundvat vist end nats armukadedalt, et ta tegeleb rohkem kitsede kui eesliga) talle hambusse haaras ja teda raputas nii tugevalt, et vaene talleke hinge heitis. Enne seda kylastas meid aga Irise ristiisa Jos, kes parajasti tuuritab tantsijana Euroopas ja täna õhtul on tal etendus Portugalis. Jos aitas kanakuuti ehitada.

Ilm on olnud oodatust jahedam maikuu esimeses pooles, eriti viimase nädala jooksul, mil on ka juba sademeid pudenenud. Minu magamistuba on eriti keldrilikuna tundunud. Olen seega sutike kylmetunud. Kuid pole hullu, varsti pidi taas soojaks, isegi kuumaks minema. Samas yllatus on vaadata Eesti ilmaennustusveebi, mis raporteerib sooje temperatuure hetkel kodumaal.



Minu magamistuba (sinise uksega)


Pereelamu


Guido harjutamas Scarlattit


Kitsed


Kompostihunnik (28 aprilli seisuga)


WC


Solaarpaneel, kust tuleb elekter majja.


Ja minu salvestusstuudio. :)

No comments: