Monday, August 13, 2012

Tagasi Kultuurikatlas!


Mul tegelt üsna mitu ideed blogipostituseks, aga olen nii hõivatud olnud, et olen seda jätkuvalt edaspidigi. Täna räägin aga sellest, et just alustasime Gilgameši proovidega jälle. Sain oma tehnika püsti pandud päris sujuvalt. Istusin sama laua taha, mis varemgi. 

Nagu pildilt võib näha, on mu setup täna teine. Pmst ma kasutangi oma Multiphonic Rodent'i setuppi koos Prophet 08'ga filterdatud läbi Dark Energy, puudu vaid trummid. Küll aga lasin ma endast vasakule käele monteerida päris korraliku perkussiooni-sektsiooni: kõige vasemale kinnitasin kellamängu, siis kaks tünni, nagu ka eelmine kord ja kõige paremal lehmakell. Kaoss Padi mikrisisendis oleva mikriga saab nüüd moonutada ka perkussioonihelisid. Taplusstseeni muusika jaoks eksperimenteerisin KP2 delay ja Bossi oktaavijagaja kombineerimist, päris põneva saundi sain kätte, plaanin kasutada. Kui ma peaksingi vaid aktsentueeritud lööke taguma, vähemasti olgu saundki vinge!

Tulevad väga teistmoodi kõlad ja seda põnevam mulle.

No comments: