Monday, June 15, 2009

Kustutasin just terve posu blogisissekandeid

Sest mulle tundus, et need on kuidagi alaväärsed. Arvamuspõhiste lugude kirjutamisega võib olla tihti see jama, et arvestatav osa kraamist võib degenereeruda opinionated wankery tüüpi mõttetuks onaks. Ja tihti ma lihtsalt tegin postituse postituse enda pärast. Millest kavatsen loobuda. Pealegi, ma ei usu, et peab viibutama sõrmesid. Minul ei ole tingimata õigus, sest ka teiste arvamusi võib tunnustada. Samuti ei taha ma 10 aasta pärast mõnesid oma lugusid lugeda ja hüüatada, et ohmygod, mis kräppi ma küll noorema ja kogenematuna noorsandina kribasin! Kindlasti soovin olla veelgi parem kirjutaja.

Seega, blogi fokusseerib rohkem fotodele, muusikavideotele, isiklikele muusikauudistele ja nüüd otsustasin hakata panema ka oma ajaleheartikleid sisse, kirjutada näiteks nende artiklite saamisloost. Postitan siis, kui midagi postitada on. Kvaliteet, ei ole mõtet kvantiteedi pärast põdeda.

Mis siis uut mu elus? Käisin eile Tallinnas. Ariel Pinki kuulamas. Homme oodata arvustust. Pildistasin. Filmisin. Varsti laen miskit ülessegi. Stay tuned.

Täna intervjueeris mind Maria Mölder Ideaalmaailmade saate jaoks. Päris huvitav intekas sai, mulle tundus. Ideaalmaailmades kõlab minu sooloalbum Astral Dance 20ndal juunil kl 21. Kuulake kindlasti.

Astral Dance'ist veel rääkides: müüsin plaadid ka raamatukogudele hiljuti. TÜ raamatukogu Tartus ja Rahvusraamatukogu Tallinnas. Nii et varsti saab mu sooloalbumiga ka raamatukogu kaudu tutvuda.

No comments: