Tuesday, February 16, 2010

Back from Poland


Mina ühes Riia sushi-kohvikus

Huh, minu Poola tripp on nüüd praktiliselt läbi. Eriti ei bloginud, sest mul puudus motivatsioon kirjutada. Selle asemel oli muudki teha Justyna majakeses. Poola pehmemast kliimast kartsin juba Riias sattuda külmemasse keskkonda. Arvestades, et Tartus on hetkel -10 kraadi või nii, kartsingi, et ehk on Riia (kus ma praegu naudin ühes kohvikus sushit) justkui põrgu eeskoda. Tegelt on Riias hetkel suhteliselt mõnus praeguse aja kohta, päike paistab ja väga külm ei olegi, just paras.

Tartusse jõudes ehk postitan pilte Poolast. Varsti lendan Barcelonasse ja siis võib postitamine olla harv või olematu. Võibolla kirjutan ka pikemalt oma peatusest Poolas lähiajal, kui mul viitsimist on. Igaljuhul aitäh Justynale, et ta suvatses mind välja kannatada! :)

No comments: